
Alle er velkomne – store og små både, motorbåde og sejlbåde, joller – med og uden motor!
Vi mødes til skippermøde kl. 13.00, hvor vi aftaler dagens tur. Målet bliver enten Gershøj eller Kattinge Vig, hvor vi ankrer op, hygger og drikker kaffe sammen på vandet
Efter sejlturen tænder vi op i grillen i Veddelev og nyder vores medbragte mad i godt selskab Du er også velkommen til at komme ned på havnen, når det er tid til grill.
Har du ikke selv båd – eller har du lyst til at prøve en anden båd – så ring til Susanne på 22912375, der vil formidle kontakt.
Vi glæder os til en hyggelig dag med masser af både, godt humør og forhåbentlig dejligt sommervejr
Mange sejlerhilsner
VSB Arrangementsudvalg